Et tagada auto kauaaegne ja optimaalne töö tuleb kinni pidada tootjate soovitatud hooldustöödest. Vastavalt auto kasutamise eeskirjadele tuleb vahetada õlid ja filtreid. Õli kvaliteet peab vastama auto margile ja mootoritüübile.
Ekspluatatsiooni käigus tuleb erilist tähelepanu pöörata heitgaasisüsteemile ja katalüsaatorile.Heitgaaside vaba väljapääsu vähenemine viib turbo enneaegse purunemiseni. Enne uue või taastatud turbo paigaldamist tuleb selgitada välja eelmise turbo rikke põhjuse.Turbo valmistatakse sellise arvestusega et tema resurss oleks samaväärne mootori töö resursiga. Miks praktikas juhtub,et turbo tuleb siiski vahetada enne, vahel isegi palju varem ettenähtud ajast. Asi on selles et auto kasutamisel võib turbo saada selliseid mõjutusi millisteks ta ei ole arvestatud. Turbosse võivad sattuda võõrkehad, must õli,turbo õlitus võib olla vähene, heitgaaside kõrge temperatuur----kõik see võib viia turbo purunemiseni ja vajadusele turbo välja vahetada. Turbo vahetus ei tundu esmapilgul keeruline. Kuid tihti tehakse turbo vahetamisel vigu mis viivad selleni et uus et uus turbo tuleb ka varsti vahetada. Võimalik on ka mootori vigastamine.
Peale turbo vahetamist tuleb kindlasti vahetada ka mootori õli,õli -ja õhufilter. Samuti tuleb hoolikalt puhastada mootori sisse-ja väljalaske süsteemid. Peale turbo paigaldamist ja enne õlitorude ühendamist tuleb turbosse valada natuke mootoriõli. Turbo õlitamiseks ja jahutamiseks tuleb õli mootori õlipumbast ja liigub tagasi mootori karterisse tagasivoolu toru kaudu. Tuleb veenduda et õlitorud ei oleks vigastatud, ei oleks muljutud ja torude sisepinnad oleks puhtad,et ei oleks nende sisepindadel sadet. Igasuguse kahtluse korral tuleks need torud välja vahetada uute vastu. Kui on raskendatud õli väljavool turbo laagrite korpusest siis tekib õli ülerõhk ja õli hakatakse välja suruma turbiini ja kompressori laagritest. Sellisel juhul öeldakse et turbo võtab õli. Halbades töötingimustes, mida iseloomustab ülerõhk turbo laagrite korpuses,võib turbo kulutada vähese aja jooksul palju õli. Ülerõhu põhjuseks võib olla ka mootori õlikarteri ventilatsiooni ummistumine.Vasturõhk mootori õlikarteris takistab normaalset õli tagasivoolu turbo korpusest ja võib suunata tagasivalguva õli tagasi turbosse. Turbo ühenduste tihendamiseks ei tohi kasutada hermeetikut kuna sellega võib sulgeda õlikanalid, aga halvemal juhul täielikult katkestada õlituse, mis viib turbo tõsiste riketeni. Meie autoteeninduses paigaldatakse uued või tehases taastatud turbod, samuti viime läbi ka turbode geomeetria puhastamise, kui see on võimalik.

Broneerimine telefoni teel: +372 7489301
Meie aadresss:  Kaunase pst. Tartu 73C, 50706,
Linnaosa Annelinn.
Annelinna Autoteenindus.

GPS: 58°22'41.2"N 26°46'19.9"E

Vaata Kaardil