Heitgaasisüsteemi remont
Heitgaasisüsteem toetab auto tööd, vähendab mootori müra ja heitgaaside mürgisust katalüütilise neutralisatsiooni abil. Heitgaaside süsteem täidab mitut ülesannet. Peale mootorimüra

vähendamise, mida tekitab väljapaiskuv heitgaas, toimub väljalaskesüsteemis lõpuni põlemata kütuse osakeste lõpuni põletamine. Katkise heitgaasisüsteemiga võib oluliselt väheneda auto võimsus ja suureneda kütusekulu. Kui väljalaskesüsteemi mõni element langeb rivist välja, tuleb see asendada ainult kvaliteetsega. Heitgaasid,mis imbuvad läbi mittehermeetilise ühenduse, võivad sattuda auto salongi koos sellest tulenevate tagajärgedega, aga heitgaasi kuumad joad võivad rikkuda teisi auto detaile. Kui te tunnete auto salongis heitgaasi lõhna, siis tuleb kiirelt teostada summuti remont.

Konstruktsioon.

Ei ole olemas kahte ühesuguse heitgaasisüsteemiga autot, igal autol on oma konstruktsioonilised iseärasused. Kaasaegsed summutid  omavad peale müra summutamise ka palju muid erinevaid funktsioone: hoiavad ära toksiliste gaaside sattumise auto salongi, mootori võimsuse säilitamine vähenenud kütuse tarbimisel. Katalüsaatorite kasutamisega hoiavad kaasaegsed summutid ära õhu saastamise. Vasturõhu toru

Vasturõhu torusse tulevad heitgaasid väljalaske kollektorist. Temperatuur ulatub siin 1000°C-ni.

  • Katalüsaator

Kaasajal paigaldatakse katalüsaatorid enamikule autodest. Katalüsaatori ülesanne on muuta mürgised lisandid kahjututeks. Kat. koosneb paljudest kanalitest, millede summaarne pindala on suur. Kat. kujutab endast keraamilist kärjekujulist konstruktsiooni, mis suurendab heitgaaside kokkupuutepinda pinnaga,mis on kaetud plaatina-iriidiumi sulami õhukese kihiga. Põlemata jäägid (CO,CH,NO), puutudes kokku katalüütilise kihiga,reageerivad hapnikuga, mis on samuti väljaheitegaasides. Reaktsiooni tagajärjel eraldub soojus, mis kuumutab katalüsaatorit ja sellega aktiveerib reaktsiooni. Selle tagajärjel omavad heitgaasid katalüsaatorist väljudes CO2 kontsentratsiooni.

  • Eesmine summuti

Eesmine summuti vähendab mürataset,kindlustades seejuures gaaside õiget läbivust

  • Keskmine toru

Keskmine toru ühendab eesmist ja tagumist summutit ja on tavaliselt küllalt keeruka kujuga, sest peab minema üle tagasilla, jättes seejuures küllalt ruumi vedrustuse liikumiseks.

  • Tagumine summuti

Tagumine summuti täidab funktsiooni,mis on sarnane eesmisega, kuid müra summutamiseks kasutatakse seal spetsiaalset kangast.

Broneerimine telefoni teel: +372 7489301
Meie aadresss:  Kaunase pst. Tartu 73C, 50706,
Linnaosa Annelinn.
Annelinna Autoteenindus.

GPS: 58°22'41.2"N 26°46'19.9"E

Vaata Kaardil