Meie teenused
- Akude kontroll ja ressursi määramine
- Arvuti diagnostika, elektritööd
- Auto tehniline hooldus
- CHIP-tuning
- DPF — Tahmafiltri puhastus
- DPF Tahmafiltri pesu, hooldus, DPF/FAP
- Dünaamiline õlivahetus seadmega Mahle ATX 180
- Hammasrihma vahetus
- Kliimaseadmete hooldus ja remont
- Mootori remont
- Mootoriketi vahetus
- Õlivahetus
- Pidurite remont ja hooldus
- Sildade reguleerimine
- Sisselaskekollektori ja EGR klapi puhastamine
- Sisselaskekollektori ja sisselaske kanalide puhastus
- Summutite remont
- Turbode hooldus ja vahetus
- Vedeliku vahetus jahutussüsteemis
- Veermiku remont
Veermiku remont
Regulaarne veermiku kontroll ja remont on vajalik iga auto puhul. Teelpüsivus, juhitavus ja ohutus – kõik need kaasaegse auto omadused ilmnevad ainult korras veermiku puhul. Veermiku olukord määrab teie auto ohutustaseme. Et õigeaegselt rikked avastada ja vajadusel remonti teostada,
tuleb perioodiliselt läbida veermikukontrolli. Võttes arvesse töömeeste kogemusi, kes teostavad veermiku remonti, tuleb kõige rohkem vahetada järgmisi detaile:
Amortisaatorid on iga veermiku juurde kuuluv detail. Amortisaatorid töötavad koos õõtshoobadega ja on ette nähtud auto õõtsumise kustutamiseks sõites ebatasastes tingimustes. Rikkis amortisaatori pärast kannatavad eeskätt rattad – veljed kõverduvad, rehvid võivad saada külgedele vigastusi. Seepärast peab amortisaatorite vahetus olema alati õigeaegne. Esimene märk sellest, et on vaja vahetada amortisaator,on juhitavuse halvenemine. Kui ratas hüppab teekonarustel ja ei ole pidevas kontaktis teega, hakkab auto „otsima“ suunda, eriti kurvides. Sageli on näha õli amortisaatori vardal – see tähendab, et õli lekib amortisaatorist.
Kuna kontrollida amortisaatorit ?
Amortisaatorit tuleb kontrollida vähemalt 2 korda aastas või iseloomulike nähtuste puhul
Tuleb arvestada, et amortisaatoreid vahetatakse alati paaris.
Enne seda, kui alustatakse veermikuremonti, läbib auto diagnostika. Kui veermiku remont toimub meie töökojas, on kontroll tasuta.
Sidur on vajalik mootori lühiajaliseks lahutamiseks transmissioonist ja nende sujuvaks ühendamiseks kohalt võtmisel, aga ka käikude vahetamiseks. Peale selle, sidur kaitseb transmissiooni ülekoormuse eest. Sidur võimaldab sujuvalt alustada liikumist, vahetada käikeja kustutab löögid transmissioonis, mis tekivad auto kohalt liikumisel ja käikude vahetamisel.
- õõtshoovad
- sharniirid
- rooliotsad
- pooltelje otsad=veovõlli otsad
- rummu laagrid
- puksid
- amortisaatorid
- õli jäljed amortisaatori korpusel
- kõrvalekalle auto sirgjoonelisest liikumisest
- kolin teekonarustel
- auto kere õõtsumine konarustel
- pidurdusteekonna pikenemine
- ABS-süsteemi enneaegne töölehakkamine konarlikul teel
Translator
Translator
Broneerimine telefoni teel: +372 7489301
Meie aadresss: Kaunase pst. Tartu 73C, 50706,
Linnaosa Annelinn.
Autoremont Tartus – “Annelinna Autoteenindus”.
GPS: 58°22’41.2″N 26°46’19.9″E
Annelinna autoteenindus
Translator
Translator
Translator
Edroc oü
E – R / 9:00 – 18:00
Kaunase pst. 73C,
Tartu 50706
+372 7489301
info@annelinnaautoteenindus.ee

Liisijärelmaks

Meie partnerid



